tisdag 21 juli 2009

Har delat min säng med världens bästa bög i två nätter nu. Amazing. Jag vill aldrig att han ska åka hem igen. Han är fin, min bög, och lite sjuk. Hade feber innan & jätteont i halsen. Mamma Niki köpte strepsil & pillade i honom en ipren. Nu är febern försvunnen, men stackars mår inte bra alls..

Igår var L här en sväng, tog några glas vin med bög & mig. Det var trevligt, fast det blev en himla massa snack som inte R förstod något av, haha, men han lyssnade aktivt i alla fall. Nu ska jag krypa ner i sängen och klappa lite på honom, hoppas på att han ska må lite bättre. Imorgon kommer mina finaste flickor hit & tillsammans ska vi göra Orup+Lena lite osäkrare, haha. Yeees.


Puss!



Och vi, vi flög så högt
utan att titta ner
Men nu när vi landat
är marken allt vi ser

Inga kommentarer: