onsdag 4 november 2009

snö, r.w och vin.

Det snöar ute. Jag avskyr snö. Det blir blött och slaskigt och det är äckligt. Om det kom ordentligt, och fick ligga kvar så kanske, kaaanskeee, jag hade kunnat tycka det var lite fint. Men nu, nej. Inte en chans. Funderar på att vira in i mig i en filt, tända brasa i öppna spisen och vara sådär mysigt frusen och fin ikväll, men hoppas nog mest på att E tar sitt förnuft till fånga och bestämmer sig för att dricka vin med mig ikväll. Inte för att hon vet om min plan, men i alla fall. Kanske borde påpeka för henne att vin ikväll skulle vara bra grejer, haha.

Min man har för övrigt skaffat sig facebook, det är roligt. Jag undrar hur lång tid det tar för snillet att förstå hur det fungerar, haha. Bara att hålla tummarna, -ler-


Nu ska jag smsa E, så hon får veta att vi ska vina ikväll.
Skål!

Inga kommentarer: