tisdag 9 februari 2010

Hur tusan ska man fira AllaHjärtansDag? Kanske inte fira alls, i och för sig, det är ju trots allt en av de mest överskattade dagarna om året. Har man någon kan man göra fina saker när som helst, inte för att det är en speciell dag i almanackan. Jag tycker inte om sånt trams. Typ jul. Också jävligt pissiga dagar, där runt jul.

Men, om någon vill fira tillsammans med mig kan ni väl fixa någon form av SPA kanske? Jag är SÅ trött på mina naglar som bara flikar sig, och mitt hår som bara är statiskt. Annars skulle en resa sitta fint. Typ till Thailand. Ja, jag skulle vara tacksam. Eller Indien, kanske. Välj själv. För om vi tar oss någonstans där det är varmt kan jag äääääntligen få använda mina nya jeans. Det skulle göra mig ännu mer glad. Åh, så fint.



Inga kommentarer: