lördag 1 januari 2011

I år har jag tagit emot en massa kärlek och 2011, då ska jag ge tillbaka ännu mer.

- Vad har du för nyårslöfte?, frågar jag
- Hm.. Jag ska sluta röka (klassiker) och så ska jag... Eh.. Jag ska vara så mycket jag kan tillsammans med dig, säger han
- Men hallå, det är liksom inget nyårslöfte. Man kan knappt vara mer med varandra än vi redan är, juuu..
- Okeydå. Jag ska laga massor av god mat till dig, och ta hand om dig.
- Fint.
- Ja. Och du ska ge mig kaffe på sängen, det är ditt nyårslöfte.
- Jaså, det tycker du? (höhö)
- Ja.. Iallafall nåååågon gång iår. Snälla? (puppyeyes)
- Okeyrå. (suck)

Imorse löste jag melodikrysset och var inte ett dugg bakfull. Nyktra nyår is king. Och melodikrysset också. Fast det är gubbigt.

Gott nytt år på er, vänner!

Inga kommentarer: