onsdag 30 januari 2008

bubbly

Vill inte behöva vara övertydlig, men jag trodde vi var på det klara med det här och vart det skulle leda. Ingenstans. Jag är fortfarande trasig och mitt hjärta bor i en annan stad. Förlåt, men hur fin du än är så slår du inte undan fötterna för mig. Det är ett tomrum i mig och du är inte den som kan fylla det. Och vi diskuterar, om och om igen. Därför, eftersom jag vet att du läser, så tänkte jag att om du ser svart på vitt att det aldrig aldrig kommer bli något mer än såhär så kanske du kan förstå. Vill inte göra ont, men jag måste vara ärlig.

Det finns en annan för mig, och jag är inte redo att släppa taget än.



I've got a midnight bottle gonna drink it down
A one way ticket takes me to the times we had before
When everything felt so right
If only for tonight I've got a midnight bottle gonna ease my pain
From all these feelings driving me insane
When I'm with you and everything's all right if only for tonight
If only for tonight, if only for tonight, if only for tonight

Inga kommentarer: