måndag 14 januari 2008

no shit charlie

Blir väckt söndagmorgon klockan åtta, första tanken är att döda. Tills jag inser att det är en helt främmande karl som står på mitt sovrumsgolv och trampar lite nervöst. Han skulle gå, jaha, vad bra. Äntligen någon som kan reglerna. Ett minus bara på att han väckte mig, han skulle bara smitit. Ytterligare ett minus på att frågade efter mitt nummer. Jag sa nej, men han såg så pluttig ut så han fick det i alla fall. Undrar vad han heter....

Förresten har jag och plast-morsan festat stenhårt hela helgen. När katten är borta dansar råttorna på bordet. Ah, jag är fett nöjd. Är helt ruinerad bara, det är det enda tråkiga. Dödsdömd.

Tror han var militär, förresten. Den där snubben...


Och nästa helg drar jag till Stockholm. Björn ska till Fillipinerna, så jag intar hans båt. Välkommen to visit.

Inga kommentarer: