fredag 2 oktober 2009

jag är tuff_brud_89, haha!

J
du vet efter jul kvällen hos mormor du vet... när vi var på väg hem till mig och matilda så träffade vi några tjejer från min klass

Dominique
mhm..

J
dom typ frågade efter din msn och facebook och sånt...
men jag sa inget

Dominique
hah, varför ville dom ha det?

J
för dom typ sa så här:
"hon var ju typ as cool, jag vill fan träffa henne någon gång, kan du inte typ be henne komma hit"
nånting sånt sa dom :S
men jag sa inget

Dominique
hahaha.. oh, jag, cool? stackars småflickor.. (: jag är värsta tönten kan du hälsa dom, haha.. -ler-

J
fast om du vill så kan jag göra det

Dominique
haha, neej, gör inte det, det orkar jag inte med :P hahaa..

J
nee
du e ju fan en av dom fränaste personerna jag mött
nee då det sk jag inte göra

Dominique
haha! vad söt du är.. fast, så himla häftig är jag faktiskt inte.. :P men det är roligt att folk tycker det, ;D

J
jo jag tycker iallafall det

Dominique
:)

J
... även om jag bara har träffat dig en gång så...



Söt bonus-kusin, -ler-
(och jag är frän, så det så!)

:D

Inga kommentarer: