måndag 9 mars 2009

det finns inga fler ord

Har jobbat hela helgen, och .. Idag har jag tillbringat förmiddagen med att spela Skip-Bo med sambon. Det är förmodligen världens bästa spel, jag älskar det. För övrigt vann jag, haha! Och nu sitter jag med färg i håret, och ska strax laga mat. Vill bli rosahårig, men svart att för jävligt när man ska byta. Det får bli en ros slinga så länge, tills jag bestämt mig för om jag orkar eller inte. Det är ju inte så kul att vara orange och gul tills det är tillräckligt ljust liksom..

Och ja.. Det finns inga ord längre. Vanlig trist jävla update av mitt otroligt händelserika liv. Jag skulle vilja ge dig tusentals vackra ord för dig att bara ta till dig. Men, jag vet egentligen ingenting om dig eller ditt, och.. Då blir det helst plötsligt väldigt svårt. Det tog liksom slut någonstans i tanken. Men, så du vet. Jag tänker i alla fall på dig. Jag skickar tankekramar och stöd på avstånd.

Inga kommentarer: