onsdag 25 mars 2009

ett smärre sammanbrott

Fick en mindre hjärtinfarkt innan, tittade på du är vad du äter och fick som vanligt en massa nya idéer, sprang in i sovrummet och rev fram balklänningen.. Den. Passar. Inte.

Jag dog.


Nu får det vara nog, måste ta tag i min kropp. Har blivit alldeles fläskig och slapp på sistone, haha. M lovade att hjälpa mig ta tag i det. Nu får det vara nog, jag måste bli fit inför Thailand. För övrigt är det inte långt kvar nu, eller, det är det ju egentligen.. 17 augusti åker vi, kommer hem 17 september. Åh, vad underbart det ska bli... Nu är det bara några överflödskilon som ska väck, haha.




Rödvin och BB inatt, förresten. Linda är min nya kvinna, är lite lätt in lööw. Älskar BB 2003 och Den rätte för Rosing, haha. Patetiskt, mjau. Älskar intriger. Maha..

Komsi komsi...

Inga kommentarer: