torsdag 8 juli 2010

packning pågår

Imorgon far vi. Tidigt, tydligen. Kapten hävdar att man måste lämna big city klockan halv åtta på morgonen för att hinna fram till elva-kaffet. (eller elva-ölen, om man så vill.) Jag hävdar bestämt motsatsen. Kapten hävdar ännu mer bestämt att jag inte får köra. Haha.

I alla fall håller jag på att packa nu. Det är ganska tråkigt. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Väskan är redan full, men jag är långt ifrån nöjd. Det brukar vara så. Och ändå ska packning av saker föreställa den roliga biten. Att packa upp är ännu värre.

Karamellen känner sig övergiven. Kapten och jag far till Göteborg, Peter Pan är i Bulgarien och då återstår bara myggan. Hon kallas så för att hon är så satans jobbig. En energisugare. Hon är mest med för att vi inte blir av med henne. Precis som en mygga.


Nu ska jag duscha, och fundera på vad som mer behövs i väskan. Hjälp mig!


Inga kommentarer: