onsdag 9 april 2008

fortsätt att spela rambo

Det är lugnt, när jag är kåt så bara ringer jag Katrin.


Arbeta, arbeta... Bäst är jag. Får mycket fina komplimanger på mitt jobb.. Som små instick sådär.. Men mest klagar dom tror jag, haha.. På mitt hår & kaoset jag för med mig in i ett rum. Men, jag vet att dom älskar mig innerst inne (a) -ler- Och Ejlon my hoe är skvatt galen. Fast, du får mig att skratta kvinna, tackar tackar (; Mjau.. Trött är jag med. Kanske borde sova, men det är bara kanske. Skola vid kvart över åtta, puh. Tåget går tjugo över sju. PUH. Och suck. Men på fredag blir det i alla fall högland med damerna, och vin i mängder. Fast inte för mycket, PappaSvensson kanske inte släpper in mig då, haha. Trollhättan på lördag med, yep. Hälsa på morfar. OCH, så vill jag träffa dig -ler-

Mine. <3

Inga kommentarer: