onsdag 23 april 2008

jag kommer aldrig få dig

Och det svider lite lite lite.

Varit hos Yvonne Svensson idag, ätit smörgåstårta för hela Nässjö, haha. Är så himla glad att Elon finns i mitt liv, fastän att hon är lite vrickad. :) Det var gott med smörgåstårta, förresten. Jimmy måste tycka att jag är dum i huvudet, fast tycker han det så tycker han säkert samma om Elin så det spelar inte så stor roll. Jag vet att jag är bäst ändå, haha. Nu ska jag egentligen skriva en uppsats om judendomen, plugga matte, skriva ett tal till svenskan och plugga religion + samhäll och skriva tre uppsatser till Britta. Men jag orkar inte. Får bli en kopp te och soffan med morsan istället...

Om jag inte får för dåligt samvete, och ändå sätter mig med den där skiten. Kom på en sak, har en uppsats i psykologi B också. Just fan. Vad mycket det blev nu. Utmattad innan jag börjat. Måste nog sova.

Godnatt mina pärlor.

Inga kommentarer: