lördag 19 april 2008

sjukdomsyra

''min katt-karl håller mig sällskap i sjukdomen, och just nu är det extra synd om mig för alldeles nyss så svimmade jag i duschen. är helt yr i skallen, och egentligen borde jag ligga ner men mina njurar är ett rent jävla helvete för tillfället och jag funderar kraftigt på att slänga mig framför ett tåg alternativt hänga mig i första bästa gardinstång.''

Ovanstånde är skrivet på min bilddagbok i tisdags, jag minns inte att jag skrev det. Hallå, vad yr jag måste varit! I vilket fall som helst, Norrköping blev toppen & jag är så jävla nöjd. Alex och jag bråkade iofs, som vanligt, men det gick åtgärda ganska bra ändå. Tinna och Anders kan ju bara rääääkna med att jag ska flytta in i deras källare, och that's it. Just nu dricker jag öl, men jag måste sluta snart för inatt ska jag hämta min kvinnelikvinna i Solberga och köra hem henne, men hon är säkerligen så full så hon kryper, så hon märker nog inget.. :)

Puss.

(Hehe, seriösa Nikidotcom)

Inga kommentarer: