lördag 9 maj 2009

Klockrena kvällen igår. Blomster skulle komma på prinsessbesök hos mig, och ville tydligen festa. Jag var trött & seg, men gick med på att åtminstone checka läget. Trillade in på ett hotell fyllt av 40+are och lumpare, stod mestadelen av kvällen och pratade med ett gäng skåningar. Det var trevligt som tusan & jag fick in en rejäl högerkrok på en snubbes haka så underkäken var fan nere i marken och vände, haha.. Sen spillde han blod på sin ljusa skjorta, stackarn. Men han tänkte bita mig, kan jag ju säga till mitt försvar. Handlade instinktivt. Fällde också prinsessan när vi var på väg hem, hon föll handlöst och det blev samma reaktion där som med killen som vägde hundra kilo mer än mig, vi satt på backen och skrattade så det nästan kom tårar.

Ikväll kommer min BFF Dennis hit, tillsammans med L. De skulle ta med gitarren & så skulle vi nog ta ett par kalla, tillsammans med sambon och Å. Kanske L också. Det blir nog najs. Oh yes, idag är jag lycklig!

Inga kommentarer: