söndag 21 juni 2009

jag saknar dig, och älskar dig. i all oändlighet.

Blev tjejmaffia här igår. Mamma kom hit och hjälpte mig röja, och sen kom Fröken Å och erbjöd sig att stanna över natten. Kom på att jag hade glömt att äta så Å tog mig i handen för att åka och handla. Allt var stängt, så det blev en roadtrip till McDonalds i Vetlanda. Nattsömnen var nästintill obefintlig inatt, dels på grund av mina egna snurrande tankar & dels på grannens jävla liv. Hade god lust att gå ut och skrika till dom att ''tack, men jag har nog med mina egna kärleksbekymmer, jag behöver inte höra era också.'' Speciellt inte mitt i natten. Jaja, till slut kom snuten och sen vart det tyst. Då var det bara grubblerierna kvar. Jag kan inte smälta det riktigt. Jag är ensam nu. Han kommer aldrig mer tillbaka...

Geisha vill busa, jag orkar inte busa. Hon tvättar min kinder när jag gråter för mycket & det är fint att ha henne. Hennes stora ögon ser så ledsna ut. Hon saknar honom också, det är jag helt hundra på. Det är tack vare de där ögonen jag gick upp i morse, och så kommer det nog vara ett tag. Jag måste ta mig i kragen och kliva upp. Vore det inte för henne skulle jag nog bara dra täcket över huvudet och inte kliva upp innan allting blivit bra igen.

1 kommentar:

Elin sa...

Älskling , vad är det som har hänt ? Prata med mig ! <3