tisdag 6 maj 2008

en känsla av ingenting

Polishögskolan i Växjö idag då ja. Var väldigt kul, mycket sugen... Åt världens godaste lunsh som sos (save our souls) betalade, vilket passar min ficka alldeles utmärkt. Spanade runt på området en stund, och raggade lite genom stan. Tre stycken i en minibuss, måste bara sett så jävla hett ut! För övrigt har jag skrivit ett arbete om fetma med psykologiska aspekter, och det gick faktiskt riktigt bra det med. Toppendag, om bara pollenet ville ta sig från mina ögon och min näsa till varmare trakter. Eller möjligtvis var det kom ifrån.
Elin är till råga på allt jätteduktig, och slutade röka idag. Jag är stolt som en tupp över henne, och överlägger med mig själv hurvida jag ska lägga av eller inte. Dock tog jag en öl med mamma nyss, och nu riktigt spänner det i nikotintarmen (; so, bye.


ge mig lite kärlek
eller en liter vin
några kramar
eller ett piller

ge mig någonting
som tar bort känslan
av ingenting

Inga kommentarer: