måndag 12 maj 2008

you be the anchor that keeps my feet on the ground, i'll be the wings that keep your heart in the clouds

Försov mig x2 idag.. Suck. Först till tåget, men tack och lov fick jag ett sms av Fredrik att han ställde in lektionen. Så då kunde jag lugnt åka med nio-bussen, om inte min karamell hade ringt två minuter i nio och jag fortfarande sov. Fick lite ryck att jag skulle stressa, sen kom jag och tänka på Lasse Ugarph som sa att man aldrig ska stressa för att hinna till skolan eller jobbet, för då händer det bara massa olyckor. Så jag satte mig lugnt och väntar nu på nästa tåg.. ;b Förstår inte riktigt, jag har sovit bra, och somnade relativt tidigt igår, men det här måste ändå vara första gången någonsin som jag försover mig, på riktigt. Annars kan det ju vara att man inte riktigt hinner göra allt man vill, och då är man sen, men aldrig såhär. Första gången i världshistorien, haha. Ih, om tretton dagar förresten har jag typ duschat lite vid nu är på väg ner till stranden, typ. Så skönt att det är inte klokt! Kommer sakna min pärla, men en vecka går ju fort (:


ELIN SVENSSON, :*

Inga kommentarer: