torsdag 8 maj 2008

i'd hate to be you when people find out what this song is about

Blir verkligen bara så himla less. Ärligt talat, är det fel på alla ungdomar idag eller? (Ja, jag vet mycket väl att jag också är ''ungdom'' men förhoppningsvis inte i den bemärkelsen.) Fått nog av falskheter nu, ni kan ta ert jävla pick och pack och dra dit pepparn växer. Speciellt vissa. Fast dom är fan knappt värda det. ÅÅÅH. Blir tokig.


...


mycket att säga dig, de är faktiskt väldigt jobbigt att förlora en bästa vän. tkr de är jobbigt än, du va min andra hälft du kände mig så bra fanns alltid där, jag har många vänner men du va ta mig fan den bästa jag någonsin kommer att ha. Vad du än tror niki, jag vet att jag ballar ur ibland men de va för jag va så rädd att förlora dig som jag blev arg men sen gjorde jag de iaf. o då kände jag mig så sviken men när man tänker efter så skulle jag inte ens brytt mig. för du förklarade hur de va sen. o jag tyckte då att du svek mig men egentligen gjorde du inte de. Och de har du aldrig gjort för du tog mig för den jag va o älskade mig för alla mina fel. Du ska veta att bara att höra ditt namn hugger till i mitt hjärta av saknad! Förlåt för allt .


Man liksom bara, MEN VA? Okeeeey,.. Först är jag en fitta, en hora, en whatever.. Kör med dubbelmoral, gör jag tydligen också. Hm. Jag är precis vad alla säger att jag är, och sen är jag helt plötsligt din bästa vän? Ha ha ha.. Skrattar så väggarna skakar. Nej, inte precis, men ärligt talat.. Vem kör dubbelmoral, är det jag? För att jag gjorde en sak, utan att fråga dig? Vadå, hade vi något slags förhållande eller? Inte ens då kan du kräva av mig att jag ska fråga dig först om jag får träffa Elin. Sjuka människa!


Gagh. Går sönder av ilska.

Inga kommentarer: