onsdag 28 november 2007

ett litet hus på landet med får & en hubba-bubba-klubba

Skrattade så jag skrek på jobbet idag, Herr I.K kom igång riktigt och pratade på om att han så gärna skulle vilja ha en gård på landet med lite får. Får-mys. En snaps på morgonen och sen bara gå hela dagarna och filosofera, samtidigt som man vallar fåren. Han är verkligen en mys-pys-kille, den där. Hela utlägget minns jag inte, hade fullt upp att försöka stå upprätt mitt i mina skrattattacker. Herregud. Han är verkligen helt underbar. Unnar varenda människa att träffa en sån som han, någon gång i livet. Han är så mjuk & lugn, och helt. Ja, helt underbar. Nog om honom, min käre C är inte heller riktigt klok. Någon mer som är som jag, och inte vet vad en hubba-bubba-klubba är?

F.Ö så kommer jag sakna livet ur mig nu.

Inga kommentarer: