tisdag 20 november 2007

selfish man

OJ!
Doktor U. Brettstam gick tydligen i taket idag, kände sig kränkt av att någon i personalstyrkan sagt att vi måste kalla in doktor house, för att han är den enda 'som kan klara av vårat dilemma'. Jag sitter bara och småler.
Även Doktor V. Liest var uppe på avdelningen idag, hann dock inte rycka tag i honom och berätta om hans nattliga visiter till mitt sovrum, men det finns fortfarande hopp. Nästa gång jag hör honom knalla in på avd. A så ska jag flyga på honom. -ler- (nu får ni dock inte göra er någon sjuk bild av att jag tänker på Vagn som någonting annat än min Överläkare, för fallet är sådant att på sina visiter i mitt sovrum talas det helt vanliga vardagliga grejer, och patienter. Har massor av grejer att föra fram till honom, som kan underlätta hans arbete.)
Dessutom så är MILF;ens bästa vännina, Sjuksköterskan J, världens äckligaste. Jag dör. Jag lovar, världen kan omöjligt ha beskådat en sämre tandstatus. Sämre status överlag. Herregud, det gör ont i mitt lilla tonårshjärta när jag ser att världens vackraste kvinna gängar med självaste frankenstiens monster. Heliga moder Birgitta.

För övrigt är jag sjukt trött, och jag vet inte alls varför jag skriver i denna värdelösa blogg.
Godnatt.

Inga kommentarer: