fredag 23 november 2007

lil'bro

Satt vid graven ikväll, flera timmar.. Kändes fint att prata av sig lite, Maxi förstår även om han inte kan ge några svar. Kändes dumt samtidigt, att sitta och prata med någon som faktiskt inte finns längre. Men mamma sa att han alltid kommer finnas, och det är ju sant. Han finns alltid i mitt hjärta.
Det började snöa också. Herregud, nu kommer allting tillbaka. Fast, det är fint. Ljus och sådär. Ja.. Det infinner sig en liten julkänsla mitt i allt virrvarr av snöflingor, som jag inte riktigt gillar. Är strängt emot jul & allt som har med jul att göra. Fast, ändå. Mys.

Har en konstig magkänsla med, fick sms från fröken S. Hon skrev sötnos, till mig. Hon gör mig verkligen så himla ställd ibland. Och jag blir arg. Avskyr mig själv för att jag inte längre avskyr henne så som innan. Hon ringde också, förresten. Minns inte någonting av samtalet, var i chock. Den kvinnan kommer bli min död.

Inga kommentarer: