söndag 25 november 2007

salty dog

Mitt hjärta har nog aldrig dunkat så hårt, det gjorde faktiskt riktigt ont. Du måste känt. Det var så himla skönt att få krama om dig igen, visst har jag saknat dig, men jag trodde inte att det var såhär mycket. Var ett litet nervvrak när jag satt i en hel halvtimme innan jag vågade få iväg det där smset. Och nu är jag så himla glad att jag skickade det. Det kändes så bra, som om vi inte alls varit ifrån varandra i närmare ett år. Inte alls. Mår så bra nu. Vi tillbringade liksom ett par timmar tillsammans utan att det kändes alls konstigt, eller ansträngt. Andreas, jag har saknat dig så himla mycket. Ingen borde någonsin få förlora sin bästa vän, det gör så ont. Är så glad att det blev som det blev idag. Ja, som sagt, jag har verkligen verkligen saknat dig. Tack, för ikväll. Du är helt underbar.

Och, jag saknar my beloved. Massor. Snart tisdag, ao. Jag mår aldrig så bra som när du är här. <3


i'd never lie to you unless i had to, i'll do what i got to

unless i had to, i'll do what i got to. the truth is you could slit my throat
and with my one last gasping breath i'd apologize for bleeding on your shirt

Inga kommentarer: