söndag 23 december 2007

i walk the line

Ikväll kommer frugan och hennes moder hit. Vi ska äta lille-jul-mat och spela bingolotto. Som varje år. De ska få se den lille, och vi ska öpnna paket och dricka alkoholhaltiga drycker. Som varje år. Okey, den lille är ju inte liten varje år, men förra året var den store liten och i år är den lille liten. Han är sötast i världen, förresten. Skriker så fort han inte ser mig. Spelar ingen roll om mamma tar upp honom och leker, han fortsätter tills jag kommer. IH, äntligen någon som behöver mig! Allting känns så himla mycket bättre. Idag i alla fall. Igår knäckte du mig igen. Varför ringer du? Vi har ingenting att säga varandra längre...

Och, jag håller med den som kommenterade föregående inlägg, min själ är svart. Och du, din är inte så vit din heller :) Jag vet vem du är, anonyma talare. Sitter här och skrattar åt dig.

Inga kommentarer: