tisdag 4 december 2007

oh god

please, give me some strength


Vet seriöst talat inte var jag ska ta vägen. Det kryper i hela kroppen på mig, och jag mår illa och blir snurrig på samma gång som jag känner mig helt lyckorusig. Kollade f.ö inte mitt schema idag på morgonen, utan steg som vanligt upp 05.30 för att hurtig landa på mitt arbete vid 06.45. Chock. Jag började inte förren 07.30. Herregud. Well, stack 45min tidigare iväg till nästa arbete & jag längtar jävligt mycket efter att min lön ska trilla in nu. Då kommer det vara värt varenda sekund. Just nu är jag mest död. Fast med sju biljoner kilo energi i alla fall.

Som sagt, vet inte var jag ska ta vägen. Ge mig lite styrka. Lite lugn. Fem veckor i detta tempot har tagit kål på mig, seriöst talat. Har gått ner fem kilo, och it's keep on going down. En vecka kvar, sen så. Då blir det lite skola på det hela med, yummie. Nejdå, jag tror jag överlever fram till nyår i alla fall, oroa er inte.


Ao. Imorgon står det 06.45 på schemat. Kan man flexa lite? Kom ju ändå tidigare idag...

Inga kommentarer: