torsdag 20 december 2007

jag drar till Fröken, tänker stanna

Spice Girls på tv4 ikväll, 20.00. Lätt att jag och Fröken sitter bänkade. Vi har planerat i veckor nu, hah. Okey, någon vecka. Ska baka pizza också, tacos var för avancerat (?) eller bara allmänt tråkigt nu, det blir alltid tacos. So, hemlagad pizza & sova på soffan blir min torsdag. Tänker inte gå till skolan imorgon heller, har inte varit på åtta veckor nu, känner mig mindre taggad att börja gå.

Fick ett till jobberbjudande igår, ih. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej :/ Mina vik jag har nu är ju sånt som går ut tills jag hade tänkt mig flytta, men det här var inget vik. Det var ett på riktigt fast jobb. Åh. Jag vill så gärna, det var en underbar person jag skulle jobbat ihop med då, men.. Jag kan ju inte bara lämna honom till någon annan när jag känner för att dra. Doesn't work that way, sjuka människor måste ha en trygghet.


My mind is just where you are, you are, you are
And I'm tired of going that far

Inga kommentarer: