torsdag 20 november 2008

i väntan

Tiden släpar sig framåt, den borde kunna gå lite snabbare just nu, för jag vet att natten trillar iväg fort som tusan. Sista natten tillsammans med M nu, i alla fall på ett tag. Åker och hämtar bonusmormor G imorgon i Falköping, och så jobbar jag hela helgen. Kommer kännas tomt, för när jag tänker efter har jag bara sovit ensam någon gång ända sen halloween. Det blir scary. Ännu mer scary efter att mor min talade om att jag skulle få dela säng med henne hela helgen, så att G får ta mams säng. Jag funderar starkt på att rymma till fjällstugan, och totalvägra att någonsin gå upp för trappen till huset igen.

Men, snart åker jag i alla fall ''hem''. A måste tro att jag inte har något eget, eftersom jag praktiskt taget bott hos dem i tre veckor. Haha. Anyway, jag älskar det. Finns inget bättre än andetag i ryggen.

Inga kommentarer: