onsdag 19 november 2008

making believe

Sötsnutt M har köpt en egen tandkräm till mig, för att jag klagat så mycket på den som finns. Haha, so sweet. Tog bort stygnen idag, så nu blöder jag igen. Fucker. Och min beloved jobbar hela dagen, det syger. Men Fröken var här innan och drack kaffe, bästa. Yep yep. Och nu ska jag leta upp Pärlan så vi kan hålla hand och pussas.

Och så i januari bär det av någon/några veckor till värme med FrökenKröken, och så blir det luff med Isoblomma någon gång också. Sen Nya Zeeland & hemmafru till M. I like. Jag tror jag skiter i polishögskolan, det finns för mycket annat att pyssla med. Jag vill inte haffa småkriminella tonårspojkar när jag kan gå långpromenader i vit sand resten av mitt liv. Inte en chans.


Today's a good day.
V är bäst, f.ö.

Inga kommentarer: