lördag 6 december 2008

<3

Sitter på jobbet, har precis bakat över hundra bullar och fått en fet utskällning. Att få skäll klockan två på natten är inget vidare, faktiskt. Blev rätt matt. Men, sånt äre och jag får stå ut. Egentligen älskar jag ju mitt jobb, men vafaaaan. Orka ta skit mitt i natten, nope! Nu längtar jag bara hem till M. Få krypa ner under täcket och glömma allt omkring. Åh, det vore så underbart... Imorgon ska vi kolla en ny lägenhet, först jag och M ensamna, och sen mamsi med. Hon vill vara med och bestämma, haha. På något vis har jag nog redan bestämt mig, utan att ens ha sett hur den ser ut. Jag vill liksom bara hemifrån för tillfället. Klara mig själv. Det första jag måste köpa är en dammsugare, dock. Och med HEPA-filter. Det är ett måste. Och bestick. Sen överlever jag.


Bestick behövs nog förresten inte, för jag kommer ändå inte ha råd att äta, haha. Men M lovade att köpa mat till mig ibland, så det kanske är bra att ha ändå.. -ler-

Nu ska jag fortsätta jobba, fem timmar kvar, YEY!

Inga kommentarer: