fredag 19 december 2008

snart börjar LEON på thevoice.se

Har lagt märke till att jag under nätterna skriver en massa meningslös kärleks-crap-texter. Måste bli ändring på det! Har f.ö bakat muffins med vitchoklad på inatt, och lett en sömngångare tillbaka till sin lägenhet. Han letade efter sin kopp med hästar på och yrade som fan, haha, kunde inte låta bli att skratta lite. Nu ska jag äta lite frukost och försöka mig på att inte somna. Kommer bli en sjukt tuff dag idag, först jobbat hela natten, sen rättegång och försöka hålla sig vaken. Pust. Men det ordnar sig nog... Klockan två har jag varit vaken ett dygn, förresten. Och inte kunde jag sova något vidare idag heller,... M kom och skulle sova med mig vid åtta-tiden igår morse, och runt nio-tio eller något började de ta sönder betong på bakgården.. Lätt att sova då, lät som dom stod med slagborr i mitt sovrum.. Blö. Men, tillsammans med M var det ändå underbart, som alltid.


Nu, sista kollen på övervåningen och frukost.

Inga kommentarer: