torsdag 1 januari 2009

det är ett nytt år nu

Och i hemlighet stiftade jag ett nyårslöfte inatt. Eller, imorse för att vara ärlig - inatt var jag inte vid mina sinnes, så det gick inte. Gårdagen var som alltid. Man super, bråkar, gråter och däckar. Varenda jävla år. Jag blir så trött. Önskar jag hade stannat i Lysekil så hade gårdagen hänt annorlunda, vilket hade varit ganska... Kanon, faktiskt.

Nu sitter jag och pratar med min Marley, aka Erik Vilde. Jag ska åka till honom, i Västerås. Det är bra skit. Jag saknar natten på hotellet tillsammans med honom, haha. Min lilla lilla Marley... Snart är hans ungdom slut med, han fyller trettio om några månader och då tycker han inte att man kan ''
ragga på skitsöta groupies'', så vi planerar vårat bröllop nu. Toppen.


Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig. Jag ska aldrig mer i hela mitt liv tycka om någon. Det är ett löfte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för att du gjorde natten uthärdlig trots allt jobbigt! puss på dig :*

dominique arrborn sa...

tack själv, blomma. hade jag inte hittat dig i vimlet hade nog 08/09 blivit ännu värre.