torsdag 29 januari 2009

snart fyller jag tjugo

jag önskar mig (till min födelsedag samt inflyttningsfest);

- en sphynx
- en gästbok (en fin, som alla ska skriva i, alltid)
- en röd kobratelefon
- paolo roberto's kokbok ''mina fastrars mat''
- en tv
och
- ett högtalarsystem i mindre storlek än Johans nuvarande

Köp det så blir jag gladflicka_89
-smile-



SMS-track igen, förresten;
Jag: Den första mars blir jag sambo!
Ghandi: För helvete kvinna...
Jag: What?
Ghandi: Hur ska jag nu kunna våldgästa dig alldeles naken och hoppa i din soffa samtidigt som jag gör helikoptern utav bara helvete?!
Jag: Eh.. Du menar att du brukar göra det?
Ghani: Jag har helt klart funderat på saken.. Nu kan jag ju liksom inte, om jag bestämmer mig för det.


Haha.. Ghandi, du är so not for real.

Inga kommentarer: