fredag 9 januari 2009

städ lurar själen lite

Sitter i Jönköping och har precis städat O's lägenhet. Mina förtillfället sambosar är utsjasade och solar visst.. Fint är det inte riktigt än, men det är bättre. Köket behövde helt klart en uppfräschning. Haha. Ikväll kommer prinsessan hit och vi ska dricka vin och jag ska pussa på henne massor. Yep.

Och, inatt var inte så svårt. Det är hans närhet som gör själen lugn, att jag inte tänkt på det förr. Haha. Jag behöver alltid hans närhet, och om jag får det kanske kanske kanske själen blir mindre trasig.



Just nu är jag faktiskt ganska glad, om något hungrig, men sånt är ju ganska lätt fixat. Ih.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jättemycket bb. Det värmer <3 är du i jönköping mycket? Är påväg att flytta dit så vi kanske kan ta en fika nångång. Ha en fin helg (:

Anonym sa...

Ja okej absolut :) Har lagt in ditt nummer.. är ju inte helt inflyttad i Jönköping förrän slutet av månaden men vi får väl se om vi kan bestämma nåt som passar båda :) Kraaam!

Anonym sa...

Har ångest över allt....hatar se dig ledsen....först nu förstår ja hur jävla jobbigt allt blir. Vill att du ska veta att ja tycker om dig! Mycke, hoppas vi cs snart!Kramiz