onsdag 7 januari 2009

varje andetag är en kraftansträngning

Men jag försöker.


Det är också lite lättare att andas med din hjälp, och jag är så glad att du kom tillbaka in i mitt liv. Har saknat dig mer än vad ord någonsin kommer kunna beskriva.,

Ikväll blir det bastu i Rödjenäs tillsammans med Tiny och hennes nya, Nisse, Viktor och ja.. Dom där. Mina änglar. Och i helgen badade jag badtunna tillsammans med de andra ''dom där''. Människor förändras, men jag har på något vänster faktiskt lyckats få tillbaka de flesta som någonsin betytt någonting för mig, trots att vi gled isär för längesen.

Idag är jag lite mindre ledsen i själen, och det känns så himla bra. Imorgon ska jag titta på min nya tatuering, och sen åker jag tillbaka till Jönköping förmodligen.

& ja just det!, Nu är Erik och jag förlovade (the facebook way) och jag längtar till jag får mitt sagofrieri!

Inga kommentarer: