onsdag 18 februari 2009

fisen & mira

Har jobbat från tre igår eftermiddag, kom hem strax innan tolv, och sen tillbringades en och en halv timme tillsammans med min fis och mira. Så fint, så fint..

Har ytterligare ett par citat i bakfickan nu, jag skrattar så jag får ont i magen.

Vi möter fadern på väg tillbaka efter våran promenad, och han bär sin ruskigt snygga outfit ala jobb, dvs en militärgrön mössa med öronlappar och en stor bylsig jacka;
Fisen - ''Vad snygg han är, far din, är han nästa Hästmannen eller? Det är bara skägget som fattas.''

Hästmannen / Pappa ?



Och L.K igårkväll;
''Alla liksom bara ''Åh, du är så gullig mot alla barn'' Men det är jag ju inte! Inom mig skriker det ju bara ''Försvinn för helevete!'' Men det är det ju ingen som fattar...''

Haha.. Det tål att upprepas; Jag älskar mitt jobb, och mina arbetskamrater.

Inga kommentarer: