onsdag 4 februari 2009

rackartyg

Nu smiter jag snart iväg neråt kyrkan till för jag ska dricka öl med GP ikväll, men det är en hemlighet så, sssschhh... Eller, det är det ju faktiskt inte. Det ska i varje fall som helst bli väldigt roligt eftersom det var längesen osv. Fick för övrigt en micro och en dammsugare av far min idag. Han är för go. Vägrar in i det sista att jag ska flytta, men sedan är han framme och shoppar åt mig. Finaste lilla paps... Fick en tv-box också, som är betald för året ut, så vi får lite fler kanaler i lägenheten... Eh... Någon som har en tv till övers? Vi har liksom ingen än.. Och.. Det är svårt att titta på många kanaler utan själva tvn.. Haha.. Well well, det löser sig, aaaaallting löser sig.


Nu blir det lite plattång och lite mascara, sen är jag redo för öl!

Inga kommentarer: