onsdag 11 februari 2009

sju sanningar

Jag har blivit utmanad av Lina

Regler:
  • Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
  • Länka till sju (jag tar fyra, det får räcka) personer längst ner i inlägget som du vill ska anta utmaningen.
  • Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.
Sju sanningar om mig:
  • Jag är sjukligt ytlig, hur en människa ser ut är avgörande för vad jag kommer tycka om personen i fråga
  • Jag svär mer än lovligt mycket
  • Jag brinner för mitt jobb, det finns ingenting som kan få mig på lika gott humör som mina arbetskamrater och mina boenden
  • Jag lider av konstant dåligt samvete för att jag inte räcker till för allt och alla som har det svårt alternativt är fula (där min ytlighet träder in och jag tänker elaka saker om dom, som resulterar i dåligt samvete)
  • Jag lider av svår fotfobi
  • Jag har fyra olika almanackor, för att försöka hålla iordning på mitt liv - jag använder ingen utav dom
  • Jag har oerhört dålig karaktär, ingenting jag bestämmer går vägen för jag lyckas lura mig själv i fördärvet, varje gång
Jag utmanar:

isobel
lovisa
elin
erik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh skoj! Usch va längesen det va nu. Känns som evigheter <3

Anonym sa...

har gjort mitt dagsverke, blomma.