tisdag 3 februari 2009

jag vill alldeles för mycket

Jag vill åka och shoppa till nya lägenheten, och jag vill åka till Stockholm, och jag vill åka till Göteborg, och jag vill att det ska vara första mars nu, och samtidigt fjärde mars så jag äntligen kan få bli vuxen, och så vill att Liebling ska komma hit och vara nära, och så vill jag ha sommar och sol och värme och goda drinkar i min trädgård tillsammans med pärlan och den lilla. Ja, just det, med det sagt så vill jag ha maj nu med då så den lilla först kommer ut.

Och

Jag vill ha höst och Thailand tillsammans med J och resten av familjen, och jag vill tillbaka till första mars igen och vara precis nyinflyttad och sitta på min balkong och dricka vin och röka alternativt ligga i badet och dricka en drink tillsammans med en superbra bok. Sen vill jag snabbspola igen till våran första gemensamma jul i lägenheten och se hur min julkris artar sig, och i samma veva vill jag fram ett par år så vi flyttar ifrån småland och får den perfekta framtiden som jag drömmer om.

-andas ut-

Jag vill för mycket.

Och min morgonrock luktar herrparfym, och.. Jag tvättade den igår, tog ner den från ställning nu på morgonen.. Vilket gör att.. Mitt tvättmedel måste lukta herrparfym alternativt så har någon ond själ tömt en flaska after shave i min tvättmaskin. Jävla skit också!

Inga kommentarer: