fredag 13 februari 2009

jag är lycklig

Men min rygg svider som fan, rent ut sagt. Haha. Herregud, och inatt ska jag jobba, hur ska det går med insmörjningen? Jag når inte hela tatuering själv.. Haha.. Jajaaa, det är ett senare dilemma.

Idag kommer min pärla hit och ska fika, det var så längesen, och det kommer bli så skönt. Jag älskar min vackra vackra pärla, och jag önskar att det fanns mer tid, så jag slapp sakna henne så mycket jämt. Likadant med prinsessa, åh, vad jag saknar henne. Och så jobbar jag hela tiden, eller så är dom upptagna, eller så är det något annat.. Usch, jag hatar vuxenlivet. I skolan var allt mycket lättare...

Sambon ligger fortfarande och sover, jag vet inte, men jag tror han lider av någon ruskig sov-sjukdom. Förutom på sena kvällar/tidiga nätter. DÅ är han vaken, men under hela dagen kan han sova. Herregud. Aja, jag får försöka mitt bästa på att vända tillbaka hans dygn en smula, vill ju ha någon bredvid mig om nätterna, relativt onödigt att bo ihop om man sover i skift -ler-

Nehe, nu blir det frukost.
and i'm happihappihappi

Inga kommentarer: