söndag 22 februari 2009

flyttad och klar

Har flyttat under hela helgen, det mesta är klart nu. Så himla skönt. Det känns verkligen bra, om än något ovant... Haha.. Det är lustigt att dela allting med någon annan som inte är ens föräldrar / syskon. Inte för att jag delat något med några syskon, men föräldrarna..

Och jag har nu fått både min picnic på vardagsrumsgolvet och mitt bubbelbad. Underbart! För tillfället sitter sambon i badet, han kände sig nog lite ensammen..

Samtalet löd;
''Älskliiing..''
''Ja?''
''Vad gör du?''
''Jag sitter vid datorn.''
''Jaha... Jag badar minsann!''

Var ju tvungen att gå och titta till honom, och mycket riktigt. Han badade. Såg ut som ett litet barn. Mjau. Haha.. Ömhet... -ler-


Förresten, man måste alltid leka Hitta Nemo i badet, och när man kör på 70väg kan man inte ha femmans växel i, och ''Ah just det, Jimmy eco-driving'' är det roligaste om dagarna.



Puss!

Inga kommentarer: