tisdag 10 februari 2009

things to do

1. Sluta noja över mina kuddar. Haha.


Har äntligen tagit tag i och färgat mitt hår, som varit vid färgningsbehov i X antal veckor, men som jag på något mystiskt vis lyckats glömma/inte hinna med/inte orka/osv osv.. Sitter nu och försöker hitta stora kuddar. Jag vill ha riktigt stora, typ 80x80, eller 75x75. Dom ska jag ha på golvet i vardagsrummet, eftersom inte så många får plats i min soffa, så vore det snyggt (med snygga kuddar ofc) att ha dom så man kan lägga ut dom när vi blir fler hemma.. Lite orientalisk känsla, liksom. Någon som vet var jag kan hitta? Snälla, tell me.. Jag är snart i upplösningstillstånd. Idag skrev jag och sambon på vårat hyreskontrakt som nu sitter i säkert förvar i min Avtals-pärm. (vuxenpoäng, eller hur?)


Jag ser verkligen fram emot att bli sambo, trots mina farhågor. Och trots att jag alltid sagt att jag alltid ska bo själv.. Det löser sig nog, förmodligen kan det nog till och med bli riktigt bra. Haha.. And don't forget, den fjärde fyller jag tjugo, och sen är det kalas at my place. Välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikea is the shit gumman!
Ska du på peace&love?

Anonym sa...

Du har blivit utmanad! Titta i min blogg. :)