fredag 6 februari 2009

''min 30årskris eskalerade något''

my heart belongs to daddy säger:
haha, iofs.. du är ju snart trettio liksom
ErikVilde säger:
jag VEEET!!!!
my heart belongs to daddy säger:
;)
ErikVilde säger:
det var en tjej på fritidsgården där min polare jobbar, som kallade mig "gubbe" idag
ErikVilde säger:
maken till fräck unge
my heart belongs to daddy säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
my heart belongs to daddy säger:
så skön!
ErikVilde säger:

ErikVilde säger:
mathias(min kompis) hade berättat att vi känner varann, när tjejerna satt å kollade youtubeklipp på mig, men de hade vägrat tro honom men när jag klev in där idag, så sprang de först och gömde sig, sen kom de å sa till mathias "Mäh, han är ju GUBBE ju!!"

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bb! det är okej, vi kan ta det nån annan dag :) keep in touch, puss cecilia