fredag 21 maj 2010

blogrape - tingeling

Askungen våltar min och Pocahontas blogg. Och ja, nu får du heta Pocahontas, Niki, för du ger alla oss andra massa Disney-namn. Inte för att du är så lik Pocahontas nu för tiden, men du har alltid varit henne innan. Ja, alltså. Askungen våldtar våra bloggar, så nu vill jag också våldta en blogg, och det fick bli Pocahontas.

Hon skriver att det är en syndflod som drar över staden. Det är det. Eller, åtminstone i min del av staden. Vet inte hur det är där borta längre, men här spöregnar det. Och vi dricker vin i varsin ände av lilla byn, för ingen av oss vågar gå ut när det åskar. Haha.

Har även noterat att det är en himla massa kärlekstjafs-texter här igen, visst är det bra att P efter en tid kommit tillbaka till bloggvärlden, men helt allvarligt. Blir inte ni andra läsare lite trötta? Jag blir. (Förlåt, älskling. Du vet att jag tycker om att läsa det du skriver, men din blogg är en deppblogg när du skriver såntdär, ju!)


Nu får ni en fin bild på Pocahontas, från den tiden hon verkligen såg ut som Pocahontas. Eller, åtminstone var håret långt och svart, precis som vi vill ha henne.




Over and out,
Tingeling.
(ja, alltså, jag ville också ha en såndär cool signatur egentligen, men jag vet inte hur man gör. Jag får tvinga P eller A att hjälpa mig.)

Puss!

Inga kommentarer: